dotyczącej usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu „ Nowa szansa-aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Olkusz” realizowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Nr RMP 09.01.01-12-0077/18
dla 8 uczestników projektu.
I. Zamawiający
Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu ul. Aleja 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz
tel/fax 32 641-32-12
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przeprowadzenie minimum 100 godzinnego szkolenia zawodowego zakończonego walidacjąi egzaminem zewnętrznym oraz wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie kwalifikacjiw zakresie zawodów:
1. Pracownik do spraw kadrowych i placowych dla 2 uczestników projektu
2. Rejestratorka medyczna dla 2 uczestników projektu
3. Florysta dla 3 uczestników projektu
4. Ogrodnik terenów zieleni dla 1 uczestnika projektu
III. Warunki organizacyjne szkoleń:
1. W ramach realizacji kursu Wykonawca zapewni całościową realizację kursu min.: koszt wykwalifikowanego personelu do przeprowadzenia zajęć, zaświadczenie ukończenia kursu, egzamin oraz właściwego świadectwa potwierdzającego nabycie kwalifikacji, materiały dydaktyczne. Odbiór materiałów zostanie potwierdzony pisemnie przez każdego uczestnika. Koszty z tym związane powinny zostać pokryte w ramach Zamówienia i mieścić się w cenie całościowej usługi.
2. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów badań lekarskich jeśli będą wymagane.
3. Wykonawca zapewni nieodpłatny dostęp do sali na potrzeby kursu (salę wykładową zgodnie z ogólnymi zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, wyposażoną m.in. w rzutnik/projektor, komputery oraz wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc: krzeseł i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych).
4. Zamawiający wymaga, aby kurs prowadziła wykwalifikowana kadra dydaktyczna
o kwalifikacjach i doświadczeniu odpowiednim do zakresu obejmującego przedmiot zamówienia.
5. Objęcie uczestników szkolenia w trakcie jego trwania ubezpieczeniem NNW.
6. Zapewnienia uczestnikom szkoleń przerwy kawowej (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka lub ciasto, cukier, mleko, cytryna- w ilości nie limitowanej na uczestnika) a w przypadku, kiedy czas trwania zajęć przekracza 6 godzin także ciepłego posiłku (obiad dwudaniowy składający się z zupy i drugiego dania oraz napoju).
7. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania koordynatora projektu Zamawiającego niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym od zaistnienia zdarzenia (telefonicznie lub e-mailem), o zaistniałych trudnościach w realizacji zadania, które mogą polegać np. na: nieobecności uczestnika, zmianach w harmonogramie zajęć.
9. W ramach realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji:
a) prowadzenia list obecności na zajęciach, dziennika zajęć, które muszą być oznaczone logotypami, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów.
b) prowadzenia list odbioru materiałów szkoleniowych, które muszą być oznaczone logotypami, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów.
10. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tekst jednolity U. 2018 poz. 1000) z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.)
11. Szkolenie powinno być zakończone nabyciem przez Uczestnika Projektu kwalifikacji do wykonywania zawodu zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 11 do Regulaminu konkursu Nr RPMP.09.01.01-IP.01-12-105/17
IV. Miejsce realizacji zamówienia: Olkusz
V. Warunki współpracy
Umowa cywilno-prawna w okresie od podpisania umowy do zakończenia realizacji projektu tj. do dnia 31.12.2019r.
VI. Warunki przystąpienia do zapytania ofertowego
Wymagania konieczne:
- Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat,
- Posiadany potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia,
- Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia,
- wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (kserokopia),
- w ramach niniejszego zamówienia jest możliwość składania ofert cząstkowych,
VII. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.
W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: cena brutto – szkolenia dla 1 (jednego) uczestnika-100%
Cena brutto – 100%, przy czym 100 punktów otrzymuje oferent przedstawiający najniższą cenę. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru:
najniższa cena brutto
C = (C min /Co) x100
C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
C min = najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co – cena badanej oferty
Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów.
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert.
Oferty należy składać na załączonym wzorze ( każde szkolenie na odrębnym formularzu) w terminie do 18.06.2019 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu ul. Aleja 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz z dopiskiem „nabór na kursy zawodowe w ramach Projektu„Nowa szansa-aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Olkusz” lub osobiście w siedzibie Ośrodka pok. 20
W przypadku przesyłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu do Ośrodka. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej OPS oraz na tablicy informacyjnej OPS w Olkuszu.
IX. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.
Załączniki
Formularz ofertowy
Załącznik nr 11 do Regulaminu konkursu nr RPMP.09.01.01-IP-014-12-105/17