Olkusz, dnia 08.12.2020r.
Znak sprawy……………………
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
- I.Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Olkusz – Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu Aleja 1000-lecia 15 c, 32-300 Olkusz , tel./fax 32 641 32 12 , adres email: opsolkusz@poczta.onet.pl
Zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia w postaci miejsca w schronisku, dla osób bezdomnych, dla których Miasto i Gmina Olkusz jest ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Część :
1. zapewnienie pobytu w schronisku dla osób bezdomnych mężczyzn i kobiet
2. zapewnienie pobytu w schronisku dla osób bezdomnych mężczyzn i kobiet wraz z usługami opiekuńczymi .
Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego udzielenia schronienia w postaci miejsca w schronisku, osobom bezdomnym skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu.
Usługa powinna być realizowana w lokalu znajdującym się w odległości nie większej niż 50 km od Olkusza .
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Noclegownia zapewnia schronienie osobom bezdomnym świadcząc tymczasową pomoc w postaci miejsca noclegowego, umożliwiając spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia.
Każdorazowe umieszczenie osoby w noclegowni odbywać się będzie na podstawie skierowania do noclegowni, które wydaje Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu.
Liczba osób wymagających schronienia w noclegowni uzależniona będzie od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie schronienia.
Z wybranym Wykonawcą Zamawiający podpisze umowę określającą prawa i obowiązki stron umowy, w tym zapewnienia gotowości do przyjęcia osób kierowanych przez Zamawiającego a także tryb kontroli wykonania zleconej usługi (wzór umowy w załączeniu)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące:
- 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zapytania ofertowego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- 2.są podmiotami wpisanymi do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez właściwego Wojewodę,
- posiadania wiedzy i doświadczenia, niezbędnego do prawidłowego wykonania usługi,
- pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonania zamówienia,
- spełniają standard podstawowych usług zgodnie w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni. schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni.
Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia ww. warunki w załączonym oświadczeniu.
Terminy wykonania zamówienia:
- W sytuacji pojawienia się okoliczności uzasadniającej konieczność wykonania w/w usług.
- Okres realizacji od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
- Wykonawca związany jest ofertą od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od 01.01.2021 r.) do dnia 31.12.2021 r.
- Miejscem realizacji zamówienia jest Placówka Wykonawcy.
Warunki płatności – okres rozliczeniowy – miesiąc kalendarzowy. Płatność w terminie do 14 dni od dnia doręczenia faktury/rachunku po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do końca grudnia (fakturę/rachunek należy złożyć do dnia 29 grudnia.
Kryteria oceny ofert :
1. Cena ofertowa brutto za 1 dzień (dobę) pobytu jednej osoby w noclegowni obejmująca cały zakres usług koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia – 100%.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny.
Załączniki:
– formularz oferty – zał. Nr 1
– oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 2
III. Forma złożenia oferty
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej.
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 15.12.2020 r. w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres:*, Ośrodek Pomocy Społecznej Al.1000-lecia 15 c, 32-300 Olkusz
- w wersji elektronicznej ( skan oferty z podpisem osoby upoważnionej ) na e-mail*: opsolkusz@poczta.onet.pl
IV. Dodatkowe informacje
1. Dopuszcza się możliwość składanie ofert częściowych.
2. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
V. Do oferty należy załączyć odpowiednio:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny, zgodny ze stanem faktycznym dokument właściwy dla podmiotu stanowiący o podstawie działalności podmiotu
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 2 do zapytania.
4. Zaparafowany wzór umowy zał. Nr 3 do zapytania.
……………………, dnia……
…………………………………………….. podpis osoby uprawnionej
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu, Aleja 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz.
- inspektorem Ochrony Danych osobowych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu jest
Jarosław Cieślik, tel. 32 611-00-11 e-mail;i opsolkusz@onet.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z udzieleniem na świadczenie usług dowozu i odwozu 20 osób mających miejsce zamieszkania na ternie Miasta Olkusz do i z Dziennego Domu „Senior+” prowadzonego przez Caritas Diecezji Sosnowieckiej pod adresem Olkusz ul. Żuradzka nr 16.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu upływu terminu przechowywania dokumentów księgowych (podatkowych);
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_____________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub
w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
* niepotrzebne skreślić