OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU
32-300 Olkusz, Aleja 1000-lecia 15 C
e-mail:opsolkusz@poczta.onet.pl Olkusz, dnia 22.12.2021r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
- Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu
Al.1000-lecia 15c
32-300 Olkusz
Tel./fax 32/641 32 12
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące poradnictwo prawne dla osób z rodzin dotkniętych przemocą w rodzinie (osoby doznające przemocy i stosujące przemoc) z terenu Miasta i Gminy Olkusz, w Punkcie Informacji Wsparcia i Pomocy dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie przy OPS w Olkuszu, wykonywane osobiście przez oferenta na umowę zlecenie lub umowę o świadczenie usług w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej.
- Dyżury będą realizowane w każdy wtorek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach popołudniowych – 15.00 – 17.00. Jeden dyżur nie może trwać krócej niż 2 godziny zegarowe.
III. Miejsce wykonania pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu
- Termin wykonania zamówienia: styczeń–grudzień 2022 rok (dwie godziny w tygodniu)
- Warunki przystąpienia do zapytania ofertowego
1.Wymagania konieczne:
– wykształcenie wyższe kierunkowe potwierdzone dyplomem w zawodzie prawnika;
– co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie prawnika;
– doświadczenie w poradnictwie prawnym w zakresie osób dotkniętych problemem przemocy w rodzinie;
- Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.
W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: cena brutto – za godzinę zegarową pracy -100%
- Cena brutto – 100%, przy czym 100 punktów otrzymuje oferent przedstawiający najniższą cenę. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru:
najniższa cena brutto
C=(C min /Co) x100
C-liczba punktów przyznana danej ofercie,
- C min= najniższa cena spośród ważnych ofert,
- Co -cena badanej oferty
Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferent powinien przedstawić swoją ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania – zał. nr 1
Oferta powinna posiadać:
- CV,
- dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie – dyplom,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie oraz staż pracy w zawodzie prawnika
– zaświadczenia, referencje, świadectwa pracy,
- zaświadczenie potwierdzające świadczenie usług prawnych w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
- dane teleadresowe oferenta,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- cenę (brutto) w tym (podatek VAT w stawce % w kwocie )* za godzinę zegarową pracy,
8.wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej*
VIII. Miejsce, termin i sposób składania ofert:
Oferty należy składać do 07 stycznia 2022r. z dopiskiem „Nabór na stanowisko prawnika” w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie- liczy się data wpływu oferty) na adres:**, Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu, 1000-lecia 15 c, 32-300 Olkusz
- w wersji elektronicznej ( skan oferty oraz załączników z podpisem osoby upoważnionej, pozostałych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) na e-mail**: opsolkusz@poczta.onet.pl
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej OPS oraz na tablicy informacyjnej OPS w Olkuszu.
- Załączniki:
- formularz oferty załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu, Aleja 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz.
- w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iopsolkusz@onet.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z naborem na poradnictwo prawne dla osób z rodzin dotkniętych przemocą w rodzinie z terenu Miasta i Gminy Olkusz, w Punkcie Informacji Wsparcia i Pomocy dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie przy OPS w Olkuszu
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu upływu terminu przechowywania dokumentów księgowych (podatkowych);
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: dotyczy przedsiębiorców.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
..
………………………… miejscowość, data
FORMULARZ OFERTOWY
dotyczy zaproszenia do składania ofert na prawnika
w Punkcie Informacji Wsparcia i Pomocy dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie
przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu
- Dane Wykonawcy:
Imię i nazwisko/Nazwa: ……………………………………………………………………
Adres: ………………………………………………………………………………………
Wykształcenie i posiadane kwalifikacje: ………………………………………………………………………………………….+ (kopie dokumentów – zaświadczenie, dyplom w formie załączników)
nr telefonu ……………………………..
e-mail ………………………………..
- Przedmiot zamówienia:
Oświadczam, że usługę opisaną w zapytaniu ofertowym z dnia 22 grudnia 2021 roku wykonam na warunkach zgodnych z treścią przedstawionego zapytania ofertowego przy zastosowaniu niżej wymienionych warunków cenowych:
a). Cena usługi:
Cena brutto za 1 godz. pracy zegarowej – ……………….zł. (słownie: ………………..
………………………………………………………..)w tym podatek VAT w stawce
……… % w kwocie ………………. zł. *
W cenie oferty zostały zwarte wszystkie koszty wykonania zamówienia, jak i wszystkie inne składniki, opłaty i podatki, które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz inne niezbędne do zrealizowania zamówienia z należytą starannością i zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Jednocześnie oświadczam, że:
- Zapoznałem/am się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
- Oświadczam/my, że cena podana w ofercie jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy i zawiera wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia jakie ponosi zamawiający.
- Usługi objęte przetargiem zamierzam wykonać osobiście.
……………………………………………
(podpis i pieczęć oferenta)
- Załączniki:
– ……………………………………………..
– ……………………………………………..