Dotyczy: projektu nr RPMP.09.02.01-12-0327/17 „Blok, podwórko, kamienice – a gdzie podziały się świetlice” – utworzenie placówek wsparcia dziennego w Gminie Olkusz . Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu elektronicznego. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Tryb udzielenia zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1769 z późn. zm.) na podstawie art. 4 pkt 8 oraz jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności stosowaną w oparciu o dokument: Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata2014-2020
I. ZAMAWIAJĄCY
Miasto i Gmina Olkusz NIP 6371998042
Jednostka prowadząca Ośrodek Pomocy Społecznej – realizator projektu unijnego nr RPMP.09.02.01-12-0327/17
Cel zamówienia: Dostarczenie sprzętu elektronicznego niezbędnego do realizacji projektu „ Blok, podwórko, kamienice – a gdzie podziały się świetlice” – utworzenie placówek wsparcia dziennego w Gminie Olkusz ” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1 Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Wspólny Słownik Zamówień
- CPV: 30213100-6 Komputery przenośne
- CPV: 30213200-7 Komputer – tablet
- CPV: 30232110-8 Drukarki laserowe
- CPV: 42962000-7 Urządzenie wielofunkcyjne
- CPV: 38651600-9 Kamery cyfrowe
- CPV: 38651000-3 Aparaty fotograficzne
- CPV: 30231000-7 Ekrany i konsole komputerowe
- CPV: 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający
- CPV: 32342412-3 Głośniki
2.1.1. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
2.1.2. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Oferent może złożyć 1 ofertę . Można wycofać ofertę złożoną w postępowaniu poprzez złożenie oficjalnego pisma z prośbą o wycofanie oferty
2.2 . Szczegółowy opis – zakup sprzętu elektronicznego
LP | NAZWA | Parametry techniczne- wymagania minimalne | ILOŚĆ |
1. | LAPTOP | Przekątna ekranu 15,6 cala
Rozdzielczość 1366 x 768 Powłoka ekranu Matowa Procesor osiągający w teście PassMark PerformanceTest ( Przynajmniej 5084 punktów CPU Mark (wynik na dzień 12.11.2018r., lub procesor o równoważnych parametrach Dysk twardy 240 GB typ SSD lub 1TB Karta graficzna Zintegrowana Karta dźwiękowa Zintegrowana Pamięć RAM 8GB, DDR 4 Łączność LAN 1Gbps, WiFi 802.11ac, Bluetooth Porty i złącza USB min x2, HDMI x1,USB Typ C x 1 RJ-45 (LAN) – 1 szt., wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe – 1 szt. , DC-in (wejście zasilania) – 1 szt. System operacyjny Windows 10 Home PL 64 bit /lub Równoważny. W języku polskim, Fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu
Programy Pakiet biurowy w języku polskim z Zwierający: edytor tekstu, arkusz Kalkulacyjny, program do tworzenia Prezentacji multimedialnych z min. roczną licencją, antywirus z roczną licencją , Netsupport school, Gwarancja 2 lata Wymagania dodatkowe wielodotykowy, touchpad, zasilacz,wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon, torba |
20 szt. |
2. | TABLET | Przekątna wyświetlacza 10.1 cala Technologia dotykowa Pojemnościowy Rozdzielczość 1920 x 1200 Pojemność 32 GB Pamięć RAM 3 GB
Komunikacja 802.11a/b/g/n/ac Bluetooth 4.2 Obsługa kart pamięci tak Wyposażenie instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, ładowarka sieciowa, kabel USB Gwarancja 2 lata |
20 szt. |
3. | DRUKARKA LASEROWA | Technologia wydruku laserowa, monochromatyczna Format wydruku A4, A5, A6, B5, koperty, B6 Druk w sieci LAN tak Druk przez Wi-Fi tak Komunikacja USB 2.0, Ethernet, Wireless Automatyczne drukowanie dwustronne tak Gwarancja 2 lata Zestaw tonerów startowych tak W zestawie Kabel USB, kabel zasilający, instrukcja instalacji | 2 szt. |
4. | URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE | Technologia wydruku laserowa, kolorowa Format wydruku A4, A5, A6, B5, kartki pocztowe (pojedyncze podwójne) koperty, B6, 100×150 mm Druk w sieci LAN tak Druk przez Wi-Fi tak Wyświetlacz Intuicyjny, dotykowy, kolorowy Komunikacja USB 2.0, Ethernet, Wireless, NFC Bezprzewodowa obsługa i udostępnienie tak Skanowanie do e-mail i folderu tak Skanowanie do pamięci USB tak Skanowanie dwustronne z automatycznym podajnikiem dokumentów tak Automatyczne drukowanie dwustronne tak Gwarancja 2 lata Zestaw tonerów startowych tak | 1 szt. |
5. | KAMERA | Rodzaj Cyfrowa Rozdzielczość zapisu 1920 x 1080p – FullHD Zoom optyczny X 40 Zoom cyfrowy X 100 Ekran LCD Tak, 3.0 cala Rozdzielczość matrycy 10 mln pikseli Interfejsy Micro USB, Mini HDMI Stabilizacja obrazu tak Pojemność dysku 4 GB Złącze kart pamięci Tak Pojemność baterii 5100 mAh Napięcie zasilania 230 V Funkcje dodatkowe Odporność na kurz, Wodoodporność, wstrząsoodporność Wyposażenie Akumulator, Kabel HDMI, Kabel USB, Oprogramowanie, Zasilacz, Karta Pamięci 64 GB, torba dedykowana Gwarancja 2 lata | 3 szt. |
6. | APARAT CYFROWY | Rozdzielczość zapisu 20 mln pikseli Zoom optyczny X 30 Optyczna stabilizacja obrazu Tak Filmowanie FullHD tak Interfejsy AV, Micro HDMI, USB Gniazda kart pamięci SD, SDHC, SDXC Wbudowana karta Wi-Fi Tak Wbudowana lampa błyskowa tak Wyświetlacz LCD tak Wyposażenie Akumulator, Ładowarka Karta Pamięci 32 GB, torba dedykowana Gwarancja 2 lata | 3 szt. |
7. | Urządzenie multimedialne typu PlayStation | Pamięć RAM 8 GB Dysk 1TB Procesor 8 rdzeniowy x64 Układ graficzny AMD Radeon (911 Mhz) Łączność Wi-Fi 802.11 a\b\g\n\ac Bluetooth 4.0 LAN 10/100/1000 Mbps Napęd optyczny BluRay Rodzaje wejść/wyjść HDMI x1, USB 3.0 x3, LAN x1 Liczba kontrolerów 2 Zestaw gier dla dzieci w wieku szkolnym – szkoła podstawowa (uczenie pracy zespołowej, organizowanie turniejów) 3 szt Gwarancja 2 lata | 3 szt. |
8. | SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY STACJONARNY | Moc RMS 2 x 200W ( 2 kolumny) Czułość 90Db Pasmo przenoszenia 35Hz – 18 kHz powermixer Tak Wejście mikrofonowe i liniowe Tak Odtwarzacz CD Tak Port USB i SD Tak Statywy do kolumn 2 szt. Mikrofon bezprzewodowy 2 szt. Statyw na mikrofon 2 szt. Komplet kabli Tak Zasilanie 220-240V Gwarancja 2 lata | 1 komplet |
9. | SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY MOBILNY | Moc RMS/maksymalna 400/800W Czułość 99Db Pasmo przenoszenia 35Hz – 20 kHz Pilot zdalnego sterowania Tak Wejście mikrofonowe i liniowe Tak Funkcja REC Tak Funkcja VOX Tak Uchwyt i kółka ułatwiające transport Tak Regulacja tonów niskich i wysokich Tak Kontrola poziomu głośności Tak Funkcja Bluetooth Tak Wbudowany akumulator wielokrotnego ładowania 7.2Ah Tak Mikrofon bezprzewodowy Tak Mikrofon przewodowy na statywie Tak Komplet kabli Tak Dedykowany pokrowiec na kolumnę Tak Gwarancja 2 lata | 1 komplet |
10. | ZESTAW GŁOŚNIKÓW | Rodzaj zestawu 2.1 Moc głośników 8W Moc subwoofera 22W Wejścia/wyjścia Audio x1, Słuchawkowe x 1, Stereo RCA x 2 Gwarancja 2 lata | 3 zestawy |
11. | LAPTOP | Przekątna ekranu 15,6 cala
Rozdzielczość 1366 x 768 Powłoka ekranu Matowa Procesor osiągający w teście PassMark PerformanceTest ( Przynajmniej 5084 punktów CPU Mark (wynik na dzień 12.11.2018r., lub procesor o równoważnych parametrach Dysk twardy 240 GB typ SSD lub 1TB Karta graficzna Zintegrowana Karta dźwiękowa Zintegrowana Pamięć RAM 8GB, DDR 4 Łączność LAN 1Gbps, WiFi 802.11ac, Bluetooth Porty i złącza USB min x2, HDMI x1,USB Typ C x 1 RJ-45 (LAN) – 1 szt., wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe – 1 szt. , DC-in (wejście zasilania) – 1 szt. System operacyjny Windows 10 Home PL 64 bit /lub Równoważny. W języku polskim, Fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu
Programy Microsoft Office 2016 PL- wersja dla Użytkowników Domowych i Małych Firm , antywirus z roczną licencją , Gwarancja 2 lata Wymagania dodatkowe wielodotykowy, touchpad, zasilacz,wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon, torba |
3 szt. |
Informacje ogólne:
1. Wykonawca dostarczy urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane najpóźniej 12 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletne, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia, spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno – użytkowe.
2. Gwarancja i serwis zgodnie z okresami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy do dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem oraz wniesieniem do pomieszczeń, w godzinach pracy Zamawiającego. Przy dostarczeniu towaru wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy celem sprawdzenia zgodności towaru z charakterystyką przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru. Wykonawca ponosi koszty dostawy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do :
1. Placówki wsparcia Dziennego – lokalizacja Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Francesco Nullo 36,
32-300 Olkusz
2. Placówki wsparcia Dziennego – lokalizacja Szkoła Podstawowa nr 9 w Olkuszu, ul. Kosynierów 14,
32- 300 Olkusz
3. Placówka wsparcia Dziennego – lokalizacja Szkoła Podstawowa nr 10w Olkuszu ul. Żeromskiego 1,
32-300 Olkusz
4. Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu, Al. 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz
4. Odbiór nastąpi po dokonaniu sprawdzenia zgodności towaru z przedmiotem zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy oraz podpisaniu protokołu odbioru. .
III. OGÓLNE WARUNKI REALIZACJIZAMÓWIENIA
1. Cena brutto podana w ofercie musi być ostateczna. W całościowej cenie oferty musi być zawarty koszt: dostawy, rozładunku i wniesienia.
2. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
3. Zamawiający wymaga aby wszystkie produkty były w oryginalnych opakowaniach producentów
(fizycznie nie uszkodzonych), z naniesionym symbolem, logiem lub oryginalnym hologramem
producenta – posiadały na opakowaniu zewnętrznym informację pozwalającą na jego
identyfikację i ustalenie jego parametrów technicznych.
4. Wady towaru, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający sprawdzi towar w ciągu 7 dni od daty protokolarnego jego odbioru.
5. Wszystkie nazwy własne i marki handlowe urządzeń i wyposażenia zawarte w Zapytaniu ofertowym, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć zastosowanie innego niż opisane nazwą urządzenia lub elementu wyposażenia z zachowaniem takich samych parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
7. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia minimum 2 letniej gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
8. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie wypłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT z uwzględnieniem zasad związanych z odwrotnym obciążeniem podatku VAT. Podstawą wystawienia faktury jest przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy protokołem odbioru oraz pozytywna weryfikacja z zakresu sprawdzenia towaru, opisana w pkt. 4.
IV. TERMIN WYKONANIAZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 7 dni od podpisania umowy.
V. WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU
1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem jak niżej.
2. Zmówienie nie może brać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
– posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
3. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego zgodnie z odpisem właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa: oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym, o których mowa w pkt. 2 oraz zawierające informacji, określone w pkt. 3 – Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIAOFERTY
1. Oferent powinien przygotować ofertę na formularzu oferty załączonym do niniejszego zapytania.
2. Oferta powinna: być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, być podpisana czytelnie przez osobę uprawnioną do reprezentacji oferenta.
3. Kompletna oferta zawiera:
· formularz ofertowy(wg wzoru ),
· aktualny wydruk z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, uzyskany nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
· oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym – Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIAOFERT
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu, Al. 1000-lecia 15 C , 32-300 Olkusz w pok. nr 23(sekretariat)
do dnia 26. 11. 2018 r.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
VIII. OCENA OFERT
Ustala się następujące kryterium oceny – cena całości zamówienia – cena 100%
A) cena – 100 pkt.
Sposób dokonywania oceny ofert:
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej zapytaniu ofertowym
Sposób obliczania kryterium
Cena– cena usługi będzie oceniana w skali od 0-100 pkt.
Liczba punktów będzie obliczana wg wzoru:
C = (Cn : Co) x 100
gdzie: C – ilość punktów przyznana za cenę ofercie rozpatrywanej
Cn – cena brutto oferty najtańszej;
Co – cena brutto oferty badanej
Zamawiający informuje, iż cena podana w ofercie będzie ceną obowiązującą w okresie trwania umowy.
Oferent wskazuje w ofercie wartość podatku VAT oraz zastosowaną stawkę VAT. Dla porównania ofert w postępowaniu zamawiający będzie brać pod uwagę całkowitą kwotę niezbędną do realizacji zamówienia, a zatem kwotę, jaką będzie musiał zapłacić z tytułu realizacji zamówienia (zawierającą także podatek od towarów i usług). Dlatego też niezbędne jest wskazanie przez oferenta stawki podatku VAT.
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJOFERTY
1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana do oferentów drogą e-mail oraz zostanie opublikowana na bazie konkurencyjności.
X. ZMIANA UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a) konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek przyczyn obiektywnie uzasadnionych i niezależnych od Stron, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć,
b) zmiany zasad finansowania zamówienia,
c) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
d) wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczają poza zdefiniowany przedmiot zamówienia i nie są traktowane jako zamówienie dodatkowe lub uzupełniające,
e) zmiany wynagrodzenia wykonawcy (ceny) , o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
f) zmiany nazwy (firmy) bądź siedziby (adresu), którejkolwiek ze stron umowy, zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
XI. UNIEWAŻNIENIEPOSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej, a których zaistnienie powoduje niemożność zawarcia prawidłowej umowy
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
XII. DODATKOWEINFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela :
Wiesława Sochacka nr tel. 32 641 32 12, e-mail: opsolkuszwiesia@poczta.onet.pl
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu, Aleja 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz.
§ inspektorem Ochrony Danych osobowych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu jest
Jarosław Cieślik, tel. 32 611-00-11 e-mail; opsolkusz@poczta.onet.pl.
§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem na dostarczenie sprzętu elektronicznego niezbędnego do realizacji projektu „ Blok, podwórko, kamienice – a gdzie podziały się świetlice” – utworzenie placówek wsparcia dziennego w Gminie Olkusz ” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.