- Articles View Hits
- 532337
We have 4 guests and no members online
Informacje o OPS
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE-KSIĘGOWA
- Details
- Published on Monday, 13 November 2017 12:45
Księgowa
Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu
32-300 Olkusz, Al. 1000-lecia 15c
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE
Księgowa
W DZIALE Księgowości na pełny etat
1. Wymagania niezbędne związane ze:
1) Stanowiskiem urzędniczym :
Kandydat:
a) Jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach
samorządowych,
b) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) posiada co najmniej 1 rok stażu pracy,
d) Posiada wykształcenie minimum średnie ekonomiczne,
e) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
NABÓR-Referent w dziale świadczeń rodzinnych
- Details
- Published on Wednesday, 30 November 2016 10:31
Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu
32-300 Olkusz, Al. 1000-lecia 15c
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE
Referent
W DZIALE Świadczeń rodzinnych na pełny etat
1. Wymagania niezbędne związane ze:
1) Stanowiskiem urzędniczym :
Kandydat:
a) Jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach
samorządowych,
b) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym
stanowisku, posiada co najmniej dwa lata stażu pracy,
d) Posiada wykształcenie wyższe I0 lub II0
e) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
NABÓR NA DWA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE - Referent
- Details
- Published on Friday, 09 June 2017 11:39
Referent
Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu
32-300 Olkusz, Al. 1000-lecia 15c
OGŁASZA NABÓR NA DWA WOLNE STANOWISKA
URZĘDNICZE
Referent
W DZIALE Świadczeń rodzinnych na pełny etat
1. Wymagania niezbędne związane ze:
1) Stanowiskiem urzędniczym :
Kandydat:
a) Jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach
samorządowych,
b) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym
stanowisku, posiada co najmniej jeden rok stażu pracy,
d) Posiada wykształcenie wyższe Iº lub IIº
e) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:
- znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,
- znajomość podstawowych zasad ochrony danych osobowych,
- znajomość przepisów regulujących przyznanie i wypłatę świadczenia
wychowawczego,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- szybkie przyswajanie wiedzy,
- biegła obsługa komputera i znajomość podstawowych aplikacji,
- samodzielność, solidność, uczciwość, dyskrecja, dokładność, rzetelność,
operatywność, kreatywność, dyspozycyjność , systematyczność , odpowiedzialność
oraz komunikatywność i umiejętność zachowania uprzejmości i życzliwości w
kontaktach z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole,
- kultura osobista,
- mile widziana znajomość obsługi programu do realizacji świadczenia
Wychowawczego „IZYDA”
- mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1. przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego,
2. wprowadzanie danych z wniosków do programu komputerowego „Izyda”,
3. weryfikacja przyjętych wniosków pod względem formalnym i merytorycznym,
pozyskiwanie danych za pomocą platformy „EMPATIA”
4. korespondencja z wnioskodawcami oraz instytucjami w sprawie wymaganej
dokumentacji,
5. prowadzenie postępowań wyjaśniających w przedmiocie ustalania prawa do
świadczeń,
6. wydawanie decyzji administracyjnych w tych sprawach,
7. sporządzanie list wypłat dla wnioskodawców uprawnionych do świadczeń,
8. wprowadzanie przelewów przyznanych świadczeń rodzinnych,
9. wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych w zakresie nienależnie pobranych
świadczeń,
10. udzielanie klientom informacji i wyjaśnień w zakresie realizowanego zadania,
11. wystawianie zaświadczeń na wniosek stron i instytucji,
12. sporządzanie sprawozdań,
13. prowadzenie dokumentacji- akt wnioskodawców.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca biurowa w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu z wykorzystaniem
komputera oraz urządzeń biurowych w pełnym wymiarze czasu pracy = 40 godzin
tygodniowo.
Na stanowisku pracy nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
6. Wymagane dokumenty
a) List motywacyjny,
b) Życiorys – curriculum vitae,
c) Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż
pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
e) Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
f) Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z
pełni praw publicznych,
g) Kopie innych dokumentów (np. referencje).
7. Termin składania ofert upływa w dniu 23.06.2017 r. godz. 13 : 00
8. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu po terminie, nie
będą rozpatrywane. W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty
decyduje data stempla pocztowego.
9. Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z
poprzednich miejsc pracy.
10. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej , stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – Referent” na adres : Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu, Al. 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz lub składać osobiście w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu.
Dodatkowe informacje:
Niżej wymienione dokumenty są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w
sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- wzór oświadczenia osoby, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska
Urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu.
Informacja o wynikach naboru na dwa stanowiska urzędnicze REFERENT
- Details
- Published on Monday, 03 July 2017 07:28
Olkusz dnia 03.07.2017 r.
Informacja o wynikach naboru
na dwa stanowiska urzędnicze
REFERENT
pełny etat
w OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU
ul. 1000-lecia 15 c
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na dwa wolne stanowiska urzędnicze – Referent w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu zatrudnione zostaną;
1/ Pani Drygała Małgorzata zamieszkała w Wiśliczce
2/ Pani Twardowska Barbara zamieszkała w Kosmolowie
Zatrudnienie nastąpi od dnia 05 lipca 2017 r.
Uzasadnienie dokonanego wyboru.
Pani Drygała Małgorzata i Pani Twardowska Barbara spełniły wymogi formalne określone w ogłoszeniu naboru na dwa wolne stanowiska urzędnicze – Referent z dnia 09.06.2017 r.
Pani Drygała Małgorzata i Pani Twardowska Barbara wykazały się dobrą znajomością podstawowych przepisów regulujących przyznanie i wypłatę świadczeń wychowawczych oraz dobrą znajomością przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Mają ogólną wiedzę w zakresie ochrony danych osobowych oraz w zakresie podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego.
Biorąc pod uwagę wiedzę fachową, umiejętność wypowiedzi oraz prezentację i zachowanie, kandydatury Pani Drygały Małgorzaty i Pani Twardowskiej Barbary zostały uznane za spełniające wymagania Komisji Rekrutacyjnej.
ogłoszenie wyników naboru do II etapu "Referent"
- Details
- Published on Tuesday, 27 June 2017 10:31
Olkusz dnia 27.06.2017r.
OGŁOSZENIE
W związku z ogłoszonym naborem w dniu 09.06.2017r. na dwa wolne stanowiska urzędnicze „REFERENT” , Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu informuje, że w wyniku dokonanej weryfikacji ofert pod względem spełnienia wszystkich wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze do II etapu naboru zakwalifikowała się:
-
Pani Małgorzata Drygała - Wiśliczka
-
Pani Barbara Twardowska - Kosmolów
II etap naboru – rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu ul. Al. 1000-lecia 15c w dniu 30 czerwca 2017r
/ piatek / od godz. 10ºº w Sali nr 23 II piętro.