Informacje o OPS

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - Referent

O G  Ł O S Z E N I E

Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu

z dnia 04 marzec 2019 roku

o naborze na stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej

Al. 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz,

 STANOWISKO  - Referent

 

W DZIALE       Świadczeń rodzinnych na   pełny etat

 

1.    Wymagania niezbędne związane ze: 

        1)  Stanowiskiem urzędniczym :

              Kandydat:

        a)   Jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach

              samorządowych, 

        b)   ma pełną zdolność  do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

        c)   posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym

               stanowisku, posiada co najmniej trzy lata stażu pracy,

        d)   posiada wykształcenie wyższe  Iº lub  IIº

        e)   nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z 

              oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

        f)   cieszy się nieposzlakowaną opinią,

        g)   posiada dobrą znajomość obsługi komputera,

        h)   jest odpowiedzialny, sumienny i rzetelny,

         i)   posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

2.    Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:

        -  znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,

        -  znajomość podstawowych zasad ochrony danych osobowych,

        -  znajomość przepisów regulujących przyznanie i wypłatę świadczenia wychowawczego,

        -  znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

        -  szybkie przyswajanie wiedzy,

        -  biegła  obsługa komputera  i znajomość podstawowych aplikacji,

        -  samodzielność, solidność, uczciwość, dyskrecja, dokładność, rzetelność,

           operatywność,   kreatywność, dyspozycyjność , systematyczność , odpowiedzialność

           oraz komunikatywność  i umiejętność zachowania uprzejmości i życzliwości w

           kontaktach z ludźmi,

       -  umiejętność pracy w zespole,

         -  kultura osobista,

         -  mile widziana znajomość obsługi programu do realizacji  świadczenia  wychowawczego  

            „IZYDA”

         -  mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego.  

    

3.    Zakres wykonywanych zadań:

       1.  przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego,

       2.  wprowadzanie danych z wniosków do programu komputerowego „Izyda”,

       3.  weryfikacja przyjętych wniosków pod względem formalnym i merytorycznym,

            pozyskiwanie danych za pomocą platformy „EMPATIA”

       4.  korespondencja z wnioskodawcami oraz instytucjami w sprawie wymaganej

           dokumentacji,

       5.  prowadzenie postępowań wyjaśniających w przedmiocie ustalania prawa do

            świadczeń,

       6.  wydawanie decyzji administracyjnych w tych sprawach,

       7.  sporządzanie list wypłat dla  wnioskodawców uprawnionych do świadczeń,

       8. wprowadzanie przelewów przyznanych świadczeń rodzinnych,

       9.  wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych w zakresie nienależnie pobranych

            świadczeń,

     10.  udzielanie klientom informacji i wyjaśnień w zakresie realizowanego zadania,

     11.  wystawianie zaświadczeń na wniosek stron i instytucji,

     12.  sporządzanie sprawozdań,

     13.  planowanie wydatków

     14.   sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe,

     15.   prowadzenie dokumentacji - akt wnioskodawców.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

     Praca biurowa w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu z wykorzystaniem

     komputera oraz urządzeń biurowych w pełnym wymiarze czasu pracy = 40 godzin 

     tygodniowo.

     Na stanowisku pracy nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy.

 

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik

zatrudnienia  osób  niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu,

w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób

niepełnosprawnych, wynosił  mniej niż 6%.

 

6.    Wymagane dokumenty

       a)  list motywacyjny,

       b)  CV/ z opisem przebiegu pracy zawodowej,

       c)  kwestionariusz osobowy  ,

       d)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

       e)  kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w tym : minimum 3 lata   

             pracy  ( staż pracy  potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu),

       e)   oświadczenie  kandydata o wyrażeniu zgody  na przetwarzanie danych osobowych do celów

             naboru,

       f)   oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu  za

             umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

             skarbowe,

       g)   oświadczenie kandydata, że  posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o   

             korzystaniu z  pełni praw  publicznych,

       g)  Kopie innych dokumentów (np. referencje).

 

7.  Termin składania ofert upływa  w dniu 15.03.2019 r.   godz. 14 : 00

 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – Referent”-  pocztą na adres : Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu, Al. 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz  lub  osobiście w  sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu.

 

8.  Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu po wyżej określonym  

     terminie, nie  będą  rozpatrywane. W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty

     decyduje data stempla pocztowego.

 

 9. Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z  poprzednich 

      miejsc pracy.

 

 10. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej , stronie internetowej  Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu oraz na tablicy ogłoszeń  w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu. 

 

 Dodatkowe informacje:

Niżej wymienione dokumenty są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w

sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu:

- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- wzór oświadczenia osoby, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne  

  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o 

  posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

- wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

- Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska

  Urzędnicze   w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu. 

 

 Postępowanie w sprawie naboru zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu.

 Lista osób , które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona w dniu 20 marca 2019r. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 Lista będzie zawierać imiona i nazwiska oraz miejsce zamieszkania /w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego/ kandydatów, z którymi w dniu 25 marca  2019r. o godz.10.00  Komisja przeprowadzi test kwalifikacyjny oraz rozmowę kwalifikacyjną /pokój nr 23/.

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przez Komisję nie będą indywidualnie powiadamiani.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru w przypadku, gdy w jego wyniku nie dojdzie do zatrudnienia żadnego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej

/ pokój nr 20/.

 

Dodatkowych informacji udziela -Kierownik Pomocy Środowiskowej Jadwiga Odrzywolska pod tel. 032 6413212.

 

 Załączniki

Kwestionariusz_osobowy-1

Regulamin_naboru

Wzor_oswiadczenia-2

 

 

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze ofert - Projekt "Nowa szansa-aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Olkusz"

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

dotyczy zapytania ofertowego z dnia 08.02.2019r.

 

na świadczenie usług psychologicznych w tym objęcie każdego uczestnika wsparciem psychologicznym realizowanym w ramach Projektu ”Nowa Szansa – aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Olkusz” – współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Usługi te wykonywane będą osobiście przez oferenta na umowę cywilno - prawną. Usługi świadczone będą w ilości 52 godziny w okresie od 01.03.2019r. do 31.12.2019r.

Wybrano ofertę:

Natalia Woszczyk - Haładus

42-300 Myszków

 

Uzasadnienie wyboru:Wybrana oferta spełniła wszystkie wymogi formalne określone przez zamawiającego co do treści jak również  przedstawiła najkorzystniejszą ofertę cenową.

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

dotyczy zapytania ofertowego z dnia 08.02.2019r.

na świadczenie usług specjalisty do spraw diagnoz w tym opracowanie indywidualnej ścieżki udziału każdego uczestnika realizowanym w ramach Projektu ”Nowa Szansa – aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Olkusz” – współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Usługi te wykonywane będą osobiście przez oferenta na umowę cywilno - prawną. Usługi świadczone będą w ilości 96 godzin w okresie od 01.03.2019r. do 31.12.2019r.

 

Wybrano ofertę:

Patrycja Guzińska - Moskała

32-332 Bukowno

 

Uzasadnienie wyboru:Wybrana oferta spełniła wszystkie wymogi formalne określone przez zamawiającego co do treści jak również  przedstawiła najkorzystniejszą ofertę cenową.

 

 

Zaproszenie do składania ofert POWR

 

 

 OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU

 

32-300 Olkusz, Aleja 1000-lecia 15 C

e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.                                                                 

                                                                                              Olkusz, dnia 27.02.2019r.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

1. Zamawiający:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu

Al.1000-lecia 15c

32-300 Olkusz

Tel./fax 32/641 32 12

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla pracowników socjalnych zatrudnionych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu 
w ramach Projektu  POWR 02.05.00-00-0168/17„Nowa jakość – nowe możliwości” - oddzielenie pracy administracyjnej od pracy socjalnej oraz usług, z zakresu:

 

Proponowane obszary tematyczne szkoleń:

I. Prawidłowy tryb postępowania z klientem, zgłaszającym się po pomoc do ośrodka pomocy społecznej, wybrane strategie radzenia sobie z trudnymi klientami i z sytuacjami trudnymi w kontakcie z klientami (skuteczna praca zespołu ds. pierwszego kontaktu).

 

Register to read more...

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA STANOWISKO: PSYCHOLOG W RAMACH PROJEKTU „NOWA SZANSA- AKTYWIZACJA SPOŁECZNA I ZAWODOWA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM W GMINIE OLKUSZ”

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

NA STANOWISKO: PSYCHOLOG

W RAMACH PROJEKTU „NOWA SZANSA- AKTYWIZACJA SPOŁECZNA I ZAWODOWA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM W GMINIE OLKUSZ”

 

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

 

I. Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Aleja 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz                            

 tel/fax 032 641-32-12

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Psychologa w ramach projektu „ Nowa szansa – aktywizacja społeczna

i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Olkusz”.

Objęcie każdego uczestnika projektu (12 osób) wsparciem psychologicznym, tak aby określić stan wejściowy i wyjściowy w zakresie poziomu integracji społecznej. Dokonanie diagnozy sytuacji psychospołecznej, motywacji itp. W przypadku problemów osobistych wymagających głębszej diagnozy tj. np. spadek motywacji, nawarstwiające się problemy osobiste, zawodowe objecie uczestnika projektu dodatkowy wsparciem.

Współpraca z innymi specjalistami, w celu:

        stworzenia oraz dokonania potrzebnych zmian w Indywidualnej Ścieżce Udziału (IŚU) uczestnika projektu,

        dostosowania wsparcia realizowanego w ramach projektu do potrzeb uczestnika projektu,

         przeprowadzenia Indywidualna Diagnoza Potrzeb (IDP) ze wskazaniem na odpowiednie formy wsparcia dla danej osoby.

Przewiduje się wsparcie w wymiarze 2 godzin na każdego uczestnika projektu ( dwa spotkania na początku i na końcu ścieżki wsparcia) oraz 4 godziny wsparcia dodatkowego w stosunku do 60% uczestników projektu wymagających głębszej diagnozy z powodu problemów osobistych. Łączna liczba przewidzianych godzin do realizacji w okresie nie wcześniejszym niż od 01.03.2019r. do 31.12.2019r. wynosi: 52 godziny. Usługa przewidziana jest od podpisania umowy do 31.12.2019 roku. Psycholog w ramach realizowanej usługi zapewni wyspecjalizowane narzędzia niezbędne     w procesie diagnostycznym.

III. Miejsce wykonywania pracy

Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu, ul. Aleja 1000-lecia 15c

 

IV. Warunki współpracy

Umowa cywilno-prawna w okresie od podpisania umowy nie wcześniej niż od 01.03.2019r. do zakończenia realizacji projektu tj. do dnia 31.12.2019r.

 

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.    Wykształcenie wyższe II-stopnia: psychologia

2.    Przynajmniej 2-letni staż pracy jako psycholog we wsparciu grupy docelowej

 

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty.

 

VI. Opis sposobu obliczenia ceny:

1.    Należy podać cenę ryczałtową oferty netto i brutto, która musi określać wycenę przedmiotu zamówienia

2.    Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.

3.    W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.

4.    Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto, należny podatek VAT w złotych i (%) i brutto. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/ gr).

5.    Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę 1 (jednej) godziny zegarowej przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym

 

VII. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.

W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: cena brutto – 1 (jednej) godziny -100%

Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:

P1 = (Cmin / C of. licz.) x 100% przy czym 1 % =1 pkt.

gdzie:

Cmin – najniższa cena brutto za 1(jedną) godzinę wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

of. licz. – zaoferowana cena brutto za 1(jedną) godzinę wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.

P1 – ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej.

Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów.

 

VIII.  Miejsce oraz termin składania ofert.

Oferty należy składać na załączonym wzorze w terminie do 15.02.2019 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu ul. Aleja 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz z dopiskiem „nabór na stanowisko: „Psycholog – projekt „Nowa szansa-aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z gminy Olkusz” lub osobiście w siedzibie Ośrodka pok. 20

W przypadku przesyłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu do Ośrodka. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej OPS oraz na tablicy informacyjnej OPS w Olkuszu.

 

IX. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania

1.    Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

2.    Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.

 

Załącznik

formularz ofertowy-psycholog

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA STANOWISKO: SPECJALISTA DO SPRAW DIAGNOZ W RAMACH PROJEKTU „NOWA SZANSA- AKTYWIZACJA SPOŁECZNA I ZAWODOWA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM W GMINIE OLKUSZ”

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

NA STANOWISKO: SPECJALISTA DO SPRAW DIAGNOZ

W RAMACH PROJEKTU „NOWA SZANSA- AKTYWIZACJA SPOŁECZNA I ZAWODOWA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM W GMINIE OLKUSZ”

 

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

 

I. Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Aleja 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz 

tel/fax 032 641-32-12

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Specjalisty ds. indywidualnej diagnozy potrzeb, w ramach projektu „ Nowa szansa – aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Olkusz”.

 

Specjalista do spraw diagnoz opracowywał będzie Indywidualną Ścieżkę Udziału (IŚU) w projekcie dla każdego uczestnika projektu tj. 12 osób. Specjalista odpowiedzialny będzie za sprawdzanie postępów uczestnika projektu w realizacji indywidualnej ścieżki, oraz osiąganych indywidualnych efektów w kontekście podpisanej deklaracji oraz kontraktu socjalnego przez poszczególnych uczestników projektu. Przy współpracy z innymi specjalistami dokonywał będzie zmian w IŚU celem dostosowania wsparcia realizowanego w ramach projektu do potrzeb uczestnika projektu. Ponadto w ramach projektu  dla każdego uczestnika projektu zostanie przeprowadzona Indywidualna Diagnoza Potrzeb (IDP) ze wskazaniem na odpowiednie formy wsparcia dla danej osoby. Uwzględniając powody i charakter wykluczenia społecznego zostanie przeprowadzona pogłębiona diagnoza obejmująca: identyfikację potrzeb, potencjału, problemów, predyspozycji, deficytów danego uczestnika, także w kontekście środowiska, w którym osoba funkcjonuje oraz rynku pracy. Specjalista do spraw diagnoz będzie osobą odpowiedzialną za tworzenie Indywidualnej Diagnozy Potrzeb. W/w będzie współpracował z pracownikami socjalnymi, którzy mają pod opieką danego uczestnika oraz z innymi osobami zaangażowanymi w świadczenie form wsparcia. Do zadań specjalisty do spraw diagnoz będzie należało dokonywanie cyklicznej rediagnozy celem dokonania oceny nabytych umiejętności i kompetencji jak również oceny postępu w kontekście zaplanowanych rezultatów. Przy współpracy ze specjalistami realizującymi wsparcie w formach indywidualnych i grupowych oraz pracownikami socjalnymi dokonywał będzie ewentualnych zmian indywidualnej ścieżki udziału celem dostosowania wsparcia realizowanego w ramach projektu do bieżących potrzeb uczestników i zaplanowanych rezultatów projektu. Przewiduje się wsparcie w wymiarze 8 godzin na uczestnika projektu. Łączna liczba przewidzianych godzin do realizacji w okresie nie wcześniej niż od 01.03.2019r. do 31.12.2019r. wynosi: 96 godzin. Usługa przewidziana jest od podpisania umowy do 31.12.2019 roku. Specjalista w ramach realizowanej usługi zapewni wyspecjalizowane narzędzia niezbędne w procesie diagnostycznym.

 

III. Miejsce wykonywania pracy

Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu, ul. Aleja 1000-lecia 15c

 

IV. Warunki współpracy

Umowa cywilno-prawna w okresie od podpisania umowy nie wcześniej niż od 01.03.2019r. do zakończenia realizacji projektu tj. do dnia 31.12.2019r.

 

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.    Wykształcenie wyższe II-stopnia: psychologia, pedagogika, socjologia,

2.    Przynajmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze indywidualnej diagnozy potrzeb osób dotkniętych wkluczeniem społecznym,

3.    Doświadczenie w zakresie przeprowadzania Indywidualnych Diagnoz Potrzeb oraz planowania Indywidualnej Ścieżki Wsparcia dla osób dotkniętych wykluczeniem społecznym,

4.    Przedłoży wraz z ofertą metodologię badań diagnostycznych celem zapewnienia jakości i trafności realizowanej usługi.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty oraz załączoną do oferty metodologię badań diagnostycznych.

 

VI. Opis sposobu obliczenia ceny:

1.    Należy podać cenę ryczałtową oferty netto i brutto, która musi określać wycenę przedmiotu zamówienia

2.    Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.

3.    W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.

4.    Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto, należny podatek VAT w złotych i (%) i brutto. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/ gr).

5.    Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę 1 (jednej) godziny zegarowej przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym

 

VII. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.

W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: cena brutto – 1 (jednej) godziny -100%

Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:

P1 = (Cmin / C of. licz.) x 100% przy czym 1 % =1 pkt.

gdzie:

Cmin – najniższa cena brutto za 1(jedną) godzinę wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

of. licz. – zaoferowana cena brutto za 1(jedną) godzinę wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.

P1 – ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej.

Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów.

 

VIII.  Miejsce oraz termin składania ofert.

Oferty należy składać na załączonym wzorze w terminie do 15.02.2019 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu ul. Aleja 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz z dopiskiem „nabór na stanowisko: specjalista do spraw diagnoz” lub osobiście w siedzibie Ośrodka pok. 20

W przypadku przesyłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu do Ośrodka. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej OPS oraz na tablicy informacyjnej OPS w Olkuszu.

 

IX. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania

1.    Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

2.    Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.

 

Załącznik:

formularz ofertowy-specjalista ds. diagnoz